Plang



Plang. 

Din nou : plang. Cu degetele numar : una,doua,trei,patru si ceva luni de tacere de mormant pe aici. Nu pot spune ceva anume despre ceea ce am desfasurat in toata perioada asta,fiind o obscura rutina,insa care ma scoate din minti, fiind atat de obositoare.

Stateam acum ceva timp,beam literalmente cafeaua si incercam sa inteleg repartizarea unor activitati intr-o zi obisnuita (de mentionat faptul ca ma aflam in acea fericita si timpurie din perioada  vietii mele in care activam aici in fiecare zi) si cum de nimeni de prin blogosfera nu a reusit sa desluseasca secretul timpului : ii vedeam constant plangandu-se ca articolele se lasa asa de mult asteptate din cauza lipsei de timp intr-o zi. Imi puneam intrebari : oare prioritizarea era de vina? oare oamenii respectivi erau intr-o anumita masura mai importanti decat mine? Ulterior mi-am dorit sa nu mai aflu; :))

Astazi stau si privesc de pe margine. Am ratat atatea competitii;daca era gradina,ar fi crescut buruieni pretutindeni; daca ar fi fost o forma de viata depinzand de mine,ar fi dat coltul;daca ar fi fost o carte,s-ar fi depus praful peste. Tot ceea ce s-a intamplat insa,a fost ceva inspre binele meu si al blogului. 

Aici, in fata voastra,dupa aproape un an de truda ma aflu. 

Multumesc ! 

Comentarii

Postări populare