Blogmas - Editia 2k17 : part.1 :Metamorfozarea unei săli de clasă



 In perioada asta de mare criza(tezeeeee) sunt 2 mari lucruri care ne tin in viata :
- mirosul dulceag dar in acelasi timp ametitor de coji de mandarine tinute pe calorifer;
- Schimbarea la fata a salii de clasa, care se intinde pe 2 saptamani, in care azi terminam de aranjat decoratiunile,maine o luam de la capat, pentru ca ba ni s-a rupt varful de brad,ba ne vin peretii peste noi ! O scurta logica matematica ar fi ca daca peste fix 2 saptamani incheiem socotelile cu scoala pe 2017,fix dupa vacanta va trebui sa stricam ceea ce am muncit juma' de luna. Bun,bun. :))

 Cu alte cuvinte - serie calda, proaspat scoasa din cuptor - in care mi-am propus sa tratez cu o desavarsita subiectivitate, mai mult ca niciodata, sarbatorile de iarna : haosul,imbuluceala din Ajun si nu numai. :) Pana la planul de atac de saptamana viitoare va las in compania alor mele stupide impresii,cu glume sa speram mai inspirate. 

 Colega ,fii pe faza ! 

 O mica trecere in revista a evenimentelor anterioare : ca o urare de sabratori fericite, un fost coleg s-a gandit sa-si imite stramosii din teoria evolutionista,iar drept rezultat,varful i-a ramas in gheare,iar noi...fara varf. 

                                                                                                                                      
  Precum am precizat mai sus, varf ioc,de unde rezulta ca stea ioc. Si asa,ciuntit cum este,l-am adus cu voie buna la clasa,de unde ne-am scufundat in cutiile cu decoratiuni : beteala,luminite,globuri,stele, picioare de brad dezmembrate etc. 
 Cu remarci de tipul ''Ba,arata ca..." sau "Nu vrei sa stai drept cum te-am pus?! Stai numai sa vezi!" si racnetele disperate ale blogger-itei care imortalizeaza tot de genul ''Da-te,fata,din cadru, n-auzi?!", "Un minut ti-am cerut sa lasi globurile alea in pace si sa-mi dai voie sa iau cateva cadre - e prea mult?!" am reusit sa punem punct primei reprize de ''Impodobeste,mama,bradul",ce se va intinde pe alte cateva zile de ''Ba,nu arata bine. De la capat.''.

 Uita-te bine la poza aia ! Din 5 cadre cu bradul in prim plan,asta e cea mai reusita din toate punctele de vedere: varful inexistent e undeva pe nicaieri, stanga chelioasa e ''out of the picture'',copiii sunt undeva prin spate,uluiti de mai stiu eu ce pozitii adoptam pentru un unghi perfect. Singurul inconvenient ar fi instalatia lipsa,care in loc sa fie in brad,era lipita (la propriu) pe pereti. Apare si ea mai tarziu in brad.

 Nici de data aceasta scotch-ul nu ne-a fost de prea mare folos,in scopul improvizatiei varfului pierdut anul trecut. :)) In 2016 foloseam un creion pe post de stativ (micii fizicieni),iar in 2k17 folosim scotch-ul + un bold (marii fizicieni). Insa,efortul s-a dovedit a fi zadarnic,iar la teze nu ne va lumina nicio stea. 



 Avem(aveam) aici o poza din arhiva,facuta la minut, in timpul in care nu realizam ca pauza se sfarsise de vreo 10 minute,dar tot imi ardea de impopotonat. :)) Fundalul nu e tocmai unul reusit. Pe bune,chiar n-oi fi vazut ditamai hartia aia la picioarele mele sau parchetul jupuit,de parca ar fi trecut prin amandoua Razboaiele Mondiale?! Ma intreb si eu asa. Plus caloriferul antic din spate.


Gata si beculeteleeee ! :))

 Desi poate ca impodobitul clasei,ca o traditie,in definitiv,n-a fost demn de superlativ,pot spune ca insusi anul 2017 a fost incarcat de unicitate,cap de lista fiind evenimentul descris in articolul de astazi. Poate ca treaba cu decoratul n-a functionat asa cum trebuie; poate ca spre finalul anului am rupt destule legaturi ca si "colectiv-exemplu" ce trebuia sa fim,asa cum suntem e minunat. Poate ca totul trebuia sa aiba loc in liniste,cuprinsi de emotie,ca pe vremuri,relaxati,cuprinsi de magia sarbatorilor si extaziati de atmosfera placuta in colectivitate,dar anul acesta nu a fost sa fie. :) In ciuda tuturor lucrurilor mai putin de laudat, descoperim noi stiluri,descoperim noi personalitati, iar pe scurt...descoperim alti oameni. :)

Ca niciodata, multumesc din suflet pentru atentia acordata !...

♥♥♥♥♥
                                             
         

Comentarii

Postări populare