Emoţia la alb-negru (naftalină,gâh) | part. 1

Imagini pentru vintage black'n'white we heart it

Nu sunt vreo impatimita a vintage-ului,insa de cateva luni ma tot gandesc sa plasez in social media acest articol cu si despre moda la alb-negru. 

 Zic ''emotia'' pentru ca sunt una din acele persoane pe care vintage-ul o inspira (atat) si pe care o atrage mirosul de naftalina precum...Precum, nu stiu. Si pentru ca suna misto. (Ganditi-va si voi si scrieti in comentarii o comparatie !) 

 In contrast cu ceea ce ascult, vechiturile vin peste mine. Alea la care din pacate doar salivez cand le vad - si cand mai vad cate una pe vreun site de colectionari care,din intamplare, le mai si vand, instantaneu imi si ingheata (saliva). :))) La varsta pe care o am,nu pot purta ceea ce ma mai inspira de pe site-urile de socializare,insa imi permit sa imi editez pozele in stilul ala delicios de negru. Reintorcandu-ma la ceea ce ascult, o noua obsesie (cred ca prima,dar este si noua) ar fi Arctic Monkeys, si chestiile de pe rockareala ar spune unii (baaa,incultule, este indie rock !!). M-am apucat ieri de un articol consacrat muzicii pe care o ascult (cam idioada, dupa mama), dar nu ma intreba cand vine,ca sunt praf la capitolul program de bloguit... Adicatelea,astazi ma tin de estetica si de capul ei ! :) 
Enjoy ! 
1. 


Nu am 12 ani. :) Ai zice ca am mai mult. N-am disperat,nici nu m-am calugarit. :)) Sunt doar eu. Revenind : avem mai sus o tinuta eleganta,la care n-am ce mai spune. O singura dorinta daca as avea,ar fi aceea sa pot calatori in timp,undeva,cumva, interbelic,dar nu in Romania. Intr-o tara cat de cat civilizata,cu un minimum de clasa.

2.
 Avem aici o diva, cu o tinuta pe care nu o intalnesti in fiecare zi,dar foarte inspirata pentru o petrecereeee. Dupa cum probabil observati, mai toate femeile ce pozeaza in tinute de inspiratie vintage poarta in  maini o pereche de manusi.Pentru mine exista o multime de motive, printre care se numara faptul ca una dintre subtilele note distinctive ale anilor respectivi ar fi aceasta. 


3.

Inainte sa iau la analizat tinuta in sine,am stat cateva momente si m-am uitat la decor,pentru ca,de ce nu,pentru un iubitor de fotografie (manuta dreapta sus pentru cine este) detaliile reprezinta cele mai importante puncte ale unei fotografii sa zicem, reusite. Cum spuneam, am privit uluita la cei doi oameni din spatele cucoanei si am mers mai departe.

4.


Incheiem in stil apoteotic, cu Audrey Hepburn, o mare diva a clasicului. Nu va spun mai multe,dar de cand ma stiu m-a impresionat si inspirat in acelasi timp, stilul ei, si sincer, nu stiu daca putem vorbi de fashion pentru vremurile in cauza,insa un lucru este cert : simplitatea era cel mai mare atu al unei femei pe vremea aceea, in contrast cu taria de caracter de care trebuia sa dea dovada in societate, pentru a-si croi un drum in viata. Bunul gust si elegenta caracterizeaza. :)

Mi-ar fi facut o deosebita placere sa continui pe tema asta,dar nici timp,nici resurse necesare nu mai am... Insa,pana la partea a doua a naftalinei,va consolez cu ceva de la Arctic Monkeys,pentru ca stiu cat de mult le place prietenilor mei trupa asta. :)) Doamne,de-ar fi asa...


Arctic Monkeys - Do I wanna know?

Colaborăm ?


Deţii un blog pe care doreşti să-l readuci la viaţă? Nimic mai simplu !


Contactează-mă pe adresa mea de mail : ovedenie.patricia@yahoo.com şi vom stabili detaliile colaborării noastre ! ♥













Comentarii

Postări populare