Devorăm seriale şi urmărim cu sufletul la gură pe Siviero Maria ☻







scrittaintro

E ora 8 (mai de graba 20). Alerg ca speriata prin bucătărie după îngheţata pe care am uitat să o scot mai din timp. Dar nu-i nimic : merge şi cu un pic de ţurţuri la mustaţă. ☻

V-aţi prins? Altă provocare. 
De data aceasta, Blogal Inititive mă provoacă sa scriu un articol despre un serial ce completează într-o notă sublimă îngheţata de la Siviero Maria. :)
Aşa că dacă am încheiat scurta introducere,să spargem gheaţa ! ☻


Imagini pentru kosem


Oooff...
Şi acum tânjesc după episoadele pline de acţiune din "Kosem''...Ştii tu, acel serial fenomen pot spune, in care schimbă actorii ca pe şosete?! Eu fiind o pasionată de istorie (bine,prin comparaţie afirmând,nu ştiu câtă istorie e în serialul ăsta,pe lângă dramă şi intrigi...),sau mai degrabă fană a lui Suleyman (Soliman). Muulte intrigi si personaje negative. În ambele. 

Aşa, cum spuneam. Vezi ca-ncep ! Iau îngheţata din congelator si fug ca la maraton până în dormitor. Acolo mama şi-a mutat temporar reşedinţa ,lăsându-l pe tata sa vizioneze meciul mult aşteptat. Dintre Steaua şi nu şt' ce echipă. Începe ! Dramă minut cu minut. 

Însa,e ceva care ori sunt eu paranoică,ori chiar există la toate serialele (telenovelele turceşti la care se uită toate fâţele): personajul principal întotdeauna,dar întotdeauna ,fără excepţie,personajul principal trebuie să fie neapărat unul pozititv (de preferat femeie) care nu numai ca aspiră la bărbatul ideal (evident,sultanul din harem)ci şi se indrăgosteşte de el (si viceversa).Iar daca ăla e luat, ea va face tot posibilul sa îl obtină,pentru că,de ce nu, puterea dragostei nevinovate triumfă în orice circumstanţă. A,şi să nu uităm că femeia cu care este însurat bărbatul în cauză ,trebuie să fie obligatoriu o cotoroanţa; o d-aia malefica... Şi să nu uităm de soacra nebună.
Ah,tânăra dar veşnica amore...

De ce îngheţată şi mai ales,de ce ''Kosem''?
Este simplu : pentru că prin 1500 evident ca nu exista îngheţată,aşa că,în amintirea ălora care au murit pe si de călduri teribile,mai băgăm o Siviero Maria in noi , de preferat d-aia cu fistic,ori,în caz de maximă urgenţă de aia cu ciocolată !! :))

Aşa că ,dragii mei nu uitaţi să...mancaţi cât mai multă ingheţată de la Siviero Maria ! Nuu, glumesc. Stai. Ce voiam să spun? Nu mai stiu. Altă întrebare !

Ok.Cu toate că nu-i o întrebare aşa cum zice bine-cunoscuta expresie pe care am precizat-o mai sus,vă îndemn cu mare plăcere să accesaţi cele două cuvinte ''înroşite'' ,cărora le-am ataşat linkul celor de la Blogal Initiative şi pagina oficială a  celor de la Siviero Maria. Nu stiti cine-s ăia ?Sunt ăia cu îngheţata aia nemaipomenit de bună de fistic,căpşuni,lămâie,tiramisu,vanilie, cioco etc. Şi nu uitati de asemenea sa-mi acordaţi acea susţinere morală pe care o cer(şesc) la fiecare articol din campaniile respective ! ♥ 

♥ Iar acum,ca să vă fac poftă (sau să cumpăraţi) vă voi insera pe-aici câteva poze cu îngheţata în jurul căreia s-a produs acest articol care sper să vă placă! ♥

Imagini pentru siviero maria
Imagini pentru siviero maria


Eeee, v-am făcut pofta mult promisă??

♥ Pupici dulci (si ingheţaţi)! ♥



Comentarii

Postări populare