Ziua Internaţională a Grădinilor Zoologice şi a Parcurilor



Dat fiind faptul că m-am prins că nu vă interesează Popoarele Idigene,m-am hotărât să găsesc alt subiect de interes : Grădinile Zoologice şi Parcurile. 

Salut ! 
Probabil că nu stii la ce mă refer, însa dacă faci parte din comunitatea mea de ceva timp,îmi cunoşti introducerile care în loc să limpezească titlul care ar trebui să facă referire la subiect,mai mult adâncesc întrebarea : ''Ce Doamne iartă-mă,vrea să zică domnişoara asta aici?'' . Fail-ul cu nr. 2...

În caz că nu sunteţi la curent cu zilele internaţionale,astăzi sărbătorim Ziua Internatională a Grădinilor Zoologice şi a Parcurilor,însă totodată şi a Popoarelor Indigene. 

Alternând între acestea două, m-am gândit totuşi ca astăzi,în această superbă zi de miercuri după-amiaza,măcar astăzi, să nu vă indispun cu detalii nefolositoare! 

That's all ! Let's do that !

Dragostea pentru animale sporeşte de la an la an,prin îmbunătăţirea condiţiilor de trai ale animalelor aflate în captivitate ,în prim plan după nebunia mediatică şi nu numai privind circul Toredo (Huăăă,circ teribil!). Mda...Nu-s prea bună la huiduieli,însă aţi prins voi ideea...

În continuare,vă invit să rămâneţi alături de mine si informaţiile mele (ce par a fi interesante) despre grădini zoologice,parcuri,animale,oameni in relaţiile lor cu animalele şi ce-oi mai găsi eu pe net, vouă vă dau ! :) 

#dindragostepentruanimale

  • Se pare că cea mai veche Gradină Zoologica din lume îşi are existenţa în Austria,la Schonbrunn, şi găzduieşte peste 390 de specii de animale ; în total aproximativ 4500 de capete. A fost inaugurată în anul 1752 de către Franz I. Stephan von Lothringen. Mai multe informaţii despre viaţa surprinzătoare a acestuia,gasiţi chiar în link-ul ataşat de mine la numele aristocratului precizat mai sus.  

  • Prima gradină zoologică infiinţată în România a fost la Târgovişte. Adăposteşte tot felul de specii de animale care mai de care mai interesante şi...frumoase foc ! Bine îngrijite,animalele îşi duc viaţa mai departe de mult timp ,prosperând.  Biletul pentru acces costă 7 lei pentru adulţi, 4 lei pentru cei mici (elevi,studenţi) şi tot 4 lei pentru pensionari. Iată o specie de maimuţici care pe mine m-au dat pe spate prin giumbuşlucurile lor, şi într-un fel m-au emoţionat foarte tare,prin asemănarea lor izbitoare cu structura omului...




  • Cele mai mari grădini zoologice din lume se află în Africa, unde spaţiul alocat pentru conservarea multor specii sălbatice de animale este de,atenţie : 3 miloane de hectare !





  • Cum probabil vă asteptaţi,acum urmează să vă vorbesc despre parcuri ! 
Şi anume că cel mai vechi parc din lume se află in S.U.A - Yellowstone, care deţine 2 recorduri privitoare la mărime şi la vechime. Este cel mai mare parc naţional din lume : 8947 kmp.,aşa cş dacş te-ai hotărât să faci o excursie până acolo şi doreşti să-l dai gata intr-o singura zi,pentru că a doua zi ai pe listă Central Park...Mai gândeşte-te
Este situat într-o formaţiune vulcanică,la o altitudine de 2315m. deasupra nivelului mării. 

Situare în zonă seismică,în care râul cu acelaşi nume a săpat tot felul de galerii,aflat în Munţii Stâncoşi,şi multe alte grozăvii demne de Guiness Book. 
Toate acestea datorate poziţiei sale deasupra unei pungi de rocă topită situată la aprox. 5 km. sub pământ. De asemenea,aici activitatea vulcanică a fost cândva în toi ! 
Ce-i drept, acum foooarte mult timp. Activitatea sa vulcanică a început acum cca. 2,1 milioane de ani. Erupţiile vulcanice de mari proporţii au luat sfârsit acum 640.000 mii de ani... 

Cercetatorii însă, anunţă o nouă erupţie pe viitor, prin descoperirea unui rezervor de rocă fierbinte,care ar produce efecte devastatoare asupra întregii omeniri.

 Pana atunci,sunt de părere că v-am împuiat capul cu destule poveşti care mai de care,aşa că,în semn de mulţumire că ai ajuns până aici cu lectura,şi pentru a te relaxa,am să-ţi ofer câteva imagini paradisiace ! Enjoy ! ♥ 

Imagini pentru parcul yellowstone









Aş fi vrut, sincer, să ataşez cât mai multe informaţii surprinzătoare,să inserez poze care să-ţi taie respiraţia,însă timpul nu-mi este prieten prea bun... Însă,promit că la urmatoarea sărbătoare cu caracter cât de cât comercial,am să mă pregătesc din timp,pentru a vă oferi informaţii de cea mai înaltă calitate !

 Până atunci,nu-mi rămâne decât să vă reamintesc că... ♥ Ne vedem curând ! ♥

















Comentarii

Postări populare