Ce mai citeşte lumea bună în 2k17

  De 3 zile-ncoace, gura nu-mi mai tace !...(am trecut-o eu la pers.I,stai liniştit/ă!).
  Un impuls de creativitate m-a antrenat în subiectul ăsta şi totodată m-a ambiţionat să trec la computer şi să scriu acest articol despre ce carte interesantă am descoperit luna aceasta,şi pe care cu siguranţă o voi include în ''Favoritele lunii'',articol ce va urma, undeva,cred ca saptămâna viitoare (nu,n-am uitat de el,stai chill !). 
BTW: am pregătit nişte cărţi super interesante,care merită procurate şi citite pe repede-nainte! :)

  Pentru astăzi m-am gândit să vă las să trageţi cu ochiul la prima carte prezentată în articolul de săptămâna viitoare,şi anume ''Viaţă după viaţă"de Kate Atkinson. 
  

  Era o zi obişnuită, ne delectam cu o emisiune despre însăşi viaţa după moarte,precum spune şi titlul cărţii, iar la sfârşitul discuţiei televizate, o invitată a recomandat câteva cărţi bazate pe deja-vu, multele vieţi continuate după ce corpul le-a părăsit etc.,însă una ne-a atras atenţia,aceea fiind ''Viaţă după viaţă''.

  Nu vă povestesc astăzi mai multe,v-am lăsat doar un mic indiciu, aşa că până data viitoare ! Să veniţi la mine pe blog cu cartea obligatoriu citită !! Glumesc. :)))

Vă pupăcesc ! ♥♥

Comentarii

Postări populare