Recenzii literare | 3

3. ''Viata la tara'' de Duiliu Zamfirescu 



Fiindcă primele mele recenzii literare au fost nişte glume, nu altceva(în special prima,dar generalizez pentru  n-am motive  nu),m-am gândit  astăzi   apuc serios de treaba, cu o recenzie literară a cărţii mele preferate : ''Viaţă la ţară'' de Duiliu Zamfirescu,terminată destul de recent,continuată de altfel de ''Tănase Scatiu'',tot de D. Zamfirescu. Însă asta e o altă poveste,cu care nu fac altceva decât   abat de la subiect ! 

Deci,dacă nu mai am nimic pe sufleţel ,-i dăm drumul cu recenzia,care sperăm ca de data asta  iasă cum trebuie! 
P.S.:Am schimbat puţin (sau mai multalcătuirea recenziei,pentru  mi se pare mai curat modul asta de gândireŞi până la urmă,dacă  cunoaşteţi câtuşi de puţin,ştiţi  mie îmi place transparenţă lucrurilor (nope,nu a hainelor) şi  totul  fie ordonat. Aşa caaaa...Enjoy ! ♥ 





1.☻ Ce-mi inspiră coperta


Deci, începem cu ceea ce începe o carte obişnuită ! Deoarece coperta cărţii mele este nu numai asemănătoare cu cea din imagine,ci identică,volumul dat îmi inspiră seriozitate şi mult clasicism.Nu,nu pot explica de ce coperta asta îmi inspiră o coperta demnă de epoca de aur,având în vedere  şi în secolul trecut erau coperte personalizate etc. În fine,trecem peste subconştientul meu nebunatic. :)) 






2. ☻Aşteptări... 
Ei bine,cum n-am spus-o niciodată,de la această carte nu prea aveam aşteptări,ceea ce şi explică faptul  a stat o grămadă de timp prin biblioteca mea,fără măcar  o deschid.Neruşinata de mineeeee ! 




3.☻Însă după ce am deschis-o... 
Eh,minunile lumii au tăbărât pe mine. :))N-a fost chiar aşa,însă ceva-ceva sâmbure de adevăr este în toată povestea. Primele pagini sunt,ca de obicei,un plictis,însă acţiunea începe  se încingă după primele 15-20 de pagini,timp în care vor intră în scenă personajele principale. 




4. ☻ Citate reprezentative 
În această parte a articolului meu voi ataşa câteva citate care pe mine sincer m-au impresionat. 
''Cine eşti tucălător de o clipă pe pământul tăutrăitor de o zi, când atâtea pământuri umplu veşnicia deasupra?''
''Sub lumina discretă a lămpii, Generalul Villara era gata  adoarmă, cu jurnalul în mânaStrâns în uniformă  de cavalerie, croită după reglemente, de-abia putea îndoipicioarele de la genunchi: de aceea le ţinea mai totdeauna întinse, iar acum, mai întinse decât oricândintrând cu vârfurile cismelor sub canapea.'' 




5. ☻ Ce mi-a displăcut la carte 
Hmm... Este destul de greu  spun,dar pentru moment nu am ceva care în mod special -mi fi displăcutAşa   mai gândesc




6. ☻ Notă finală 
Iar acum, un profesor bun ce sunt,am -i acord acestei minunate cărţi un +10 ! Toate cele bune ! 



Ei, bine,cam atât pentru moment , însă nu uitaţi ... ♥Ne vedem curând !♥

Comentarii

Postări populare