Ce am invatat din blog ???


Imagini pentru blog



-Ma mai stiti?
-Pe tine?
-Da,da,pe mine. Deci ?
-Hmm...blogger?
-Aha !
-Aaa,da ,cum sa nu?! Si...despre ce scrii pe blocul ala?
- ...

Hey ! Am revenit. Deci,daca nici asta nu merge,nu mai siu ce sa mai fac... Ok. Stop it, Gabriella ! Termina cu vorbitul in dodii ! Ceea ce incercam,dar fara reusita sa va spun este ca am scris vreo 3 jumatati (sau sferturi)de articole pe teme diverse,dar niciunul n-a iesit cum trebuie. Asa ca ma rog la Dumnezeu ca asta sa-mi iasa (nu ochii)!...



Deci ,fara alte ezitari neprevazute,astazi am sa va prezint 5 lucruri pe care le-am invatat in aproape o luna descris constant ! 
♥Enjoy !♥


1. Blogging-ul m-a invatat...sa am rabdare cu mine insami !
Am invatat ca articolele mele nu vor fi populare peste noapte,ceea ce ma aduce la punctul 2 al discutiei.

Imagini pentru rabdare
Ah,da, as putea sa pun o poza de genul asteia...
Imagini pentru rabdare

Dar eu nu si nu . :))


2. Blogging-ul m-a invatat sa...nu ma supar !
Nici in momentul de fata nu am prea multe vizualizari. Caseta aia ursuza nu vrea sa treaca de 40 de vizualizari per articol...Iar cat despre comentarii...Nu mai vorbesc.Si ma suparam al naibii de tare. Ei bine,asta spuneam inainte. Acum am invatat sa nu ma plang de ceea ce sunt,pentru ca ceea ce sunt, sunt bine ! (Da' ce-i,frate,asta?! Ziua Recunostintei?). Si revin la starea initiala...


3. Blogging-ul m-a invatat sa...cunosc lumea virtuala
Si v-o spun cu mana pe inima ca pana acum o luna nu puneam mana pe calculator,desi nu-i mai dadea nimeni drumul de cand cu internetul pe telefon...Dar de cand cu blogul,in mai toate zilele am ars-o pe el macar 1 ora (ca 2 nu vrei tu).


4. Blogging-ul m-a invatat sa...imi fac un program
Da...Eu si programul. Stiu ca pare de poveste ce va spun eu aici,asta pentru ca nu am un program stabilit al postarilor,dar de cand m-am apucat de blog mi s-a schimbat programul zilnic. De exemplu : excludem trezitul,macatul,imbracatul etc., scriam ceva,citeam,mancam,ma uitam la TV si altele. Ei bine,acum mi-am stabilit un program pentru ceea ce fac. Ce-i drept,nu respect ordinea activitatilor,dar in mare parte,cate 1-2 ore pe zi din fiecare.Mai putin macatul.:))
Imagini pentru program


5. Blogging-ul m-a invatat sa...fac fraze misto
Da,asta e. Si inainte aveam sarcasmul pe care il am acum,si inainte stiam sa leg 2 cuvinte. Si atunci care-i diferenta? Diferenta e ca nu aveam unde sa le fac cunoscute (nu ca acum ar interesa pe cineva ca in toata viata mea ,aia de 12 ani am citit 70 de carti)...V-ati facut oricum o idee.





   Ei bine,cam atat pentru astazi,insa nu uitati ca...      ♥Ne vedem curand!♥                              








Comentarii

Postări populare